C V


                     მარინე  გასიტაშვილი
მისამართი:  გორი 1400,  თბილისის ქუჩა N42
საკონტაქტო  ტელეფონები: 0(370)27 85 09;  595 320 676.
ელფოსტა: marinegasitashvili1@gmail.com
განათლება: 1971-1976 წლებში, თბილისის ი. ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის აღმოსავლეთმცოდნეობის ფაკულტეტი.
კვალიფიკაცია: აღმოსავლეთმცოდნე, ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი, მაგისტრი.
სამუშაო გამოცდილება:
1988 წლიდან დღემდე გორის მე-9 საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
1983 წლიდან 1988 წლამდე გორის სამედიცინო სასწავლებლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი;
1977 წლიდან 1983 წლამდე გორის სამუსიკო სასწავლებლის მეტყველების კულტურის მასწავლებელი და დირექტორის მოადგილე.
სემინარები და ტრენინგები

·         „ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“ (ინტელის სასწავლო კურსი II-III დონე) – 2016 და 2017 წლები;
·         G-PRIED საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტი, კურსი: კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით კლასებში (V-VI კლასები) და კურსი B – 2015-2016 და 2016-2017 სასწავლო წლები.
·         გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მოდულები: ლიტერატურა, ენა, წერა, შეფასება - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2014წლის ივნისი.
·         სწავლისა და განვითარების თეორიები და მათი გამოყენება სასწავლო პროცესში - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების აკრედიტირებული საგანმანათლებლო პროგრამა, 2011 წელი.
·         სტრესი და ფსიქოლოგიური ტრავმა და ტრავმირებულ ბავშვებთან მუშაობის სპეციფიკა (ნორვეგიის ლტოლვილთა საბჭოს განათლების პროექტი, 2009 წელი)
·         კითხვა და წერა კრიტიკული აზროვნებისთვის - სრული კურსი (ასოციაცია „სკოლა-ოჯახი-საზოგადოება“, 2005წელი).
სტატუსი: 2019 წლიდან წამყვანი მასწავლებელი, ვიყავი სკოლის შიდა შეფასების ჯგუფის წევრი. სისტემატურად გავდივარ სავალდებულო და არჩევით ტრენინგებს, წლების მანძილზე ვიყავი სკოლის სამეურვეო  საბჭოს წევრი.

უნარ-ჩვევები: რუსული - თავისუფლად, ინგლისური -ვკითხულობ, ვთარგმნი. სრულყოფილად ვფლობ კომპიუტერულ პროგრამებს და ვიყენებ სწავლების პროცესში.
ინტერესები:  კითხვა, მუსიკა,  კინოხელოვნება.
    

No comments:

Post a Comment